۱۱۳ روستای مرزی خراسان جنوبی تا پایان سال گازرسانی می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از برنامه شرکت گاز استان برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای مرزی استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای مرزی گفت: در حال حاضر ۱۲ شهر و ۵۹۲ روستای مرزی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با یاری پروردگار و در ادامه نهضت گازرسانی تا پایان امسال، ۱۱۳ روستای مرزی و حدود ۵ هزار مشترک در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی بودجه مورد نیاز برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای مرزی را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: هزینه اجرای کلیه پروژه های گازرسانی در استان و از جمله گازرسانی به روستاها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین و پرداخت می شود.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۶۸ خانوار در شهرهای مرزی و ۳۳ هزار و ۴۸۸ خانوار در روستاهای مرزی خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای بیشترین مرز با کشور افغانستان است تصریح کرد:  با بهره‌مندی روستاهای مرزی از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر ایجاد امنیت، آسایش و رفاه به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرزها نیز جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر۱۴۲۹ روستا در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و پروژه های گازرسانی به حدود ۲۴۰ روستا  نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   5 هزار و 580 مجوز ایمنی توسط شرکت گاز خراسان جنوبی صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها