۳۱ تیرماه آخرین مهلت ثبت بخشودگی جرایم کارفرمایان در خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارفرمایان کارگاهها برای برخورداری از تسهیلات باید حداکثر تا ۳۱ تیرماه امسال نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir  اقدام کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشودگی جرایم کارفرمایان اظهار داشت: کارفرمایان کارگاه ها به منظور تعیین تکلیف بدهی هایی که در اسفند ماه ۹۹ به مرحله قطعیت رسیده است برای برخورداری از تسهیلات باید حداکثر تا ۳۱ تیرماه امسال نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir  اقدام کنند.

وی با تصویب و ابلاغ دستورالعمل قانون بخشودگی جرایم به شعب سازمان تامین اجتماعی کلیه کارفرمایانی که به هر دلیلی به لحاظ عدم پرداخت به موقع حق بیمه پرسنل خود مشمول جرایم شدند و تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ مطالبات قطعی شده به سازمان دارند، تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند درخواست استفاده از قانون بخشودگی جرایم را از طریق سامانه غیر حضوری سازمان به آدرس  eservices.tamin.ir ثبت کنند و با پرداخت اصل حق بیمه از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی  افزود: این افراد چه به صورت نقدی و چه به صورت تقسیط در ۱۲ قسط می توانند از کل جرائم حق بیمه خود معاف شوند و تا ۳۶ قسط نیز بدهی اصلی آنان قابل تقسیط خواهد بود اما از ۱۲ قسط بیشتر مقداری از جرایم را باید پرداخت کنند.

وی بیان کرد: گفتنی است کارگاه هایی که به هر دلیلی ورشکسته، تعطیل و یا فقط بخاطر جریمه به سازمان بدهکار هستند مشمول این دستورالعمل نخواهند شد.

محمدی با بیان اینکه شرایط دستورالعمل شرایط بسیار سختی نیست و تناسب آن تنها از بابت لیست بهمن ماه سال ۹۸ است تصریح کرد: یعنی افرادی که در حال حاضر درخواست می دهند نسبت به لیست اسفندماه سال ۹۸ نباید کاهش نیرو داشته باشند.

بیشتر بخوانید   455 اثر به اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور ارسال شد

شروع به فعالیت کردند در زمان درخواست بیشترین نفرات لیست قبل از درخواست آنان، ملاک عمل خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها