کرامات شهدا به طور جامع گردآوری شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کرامات شهدا به طور جامع باید گردآوری شود.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شکری نماینده مکرم مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن تبریک عید سعید قربان، دهه امامت و ولایت و پیشاپیش تبریک عید بزرگ غدیر اظهار داشت: خاطرات سوئی از عوامل یهود و آل سعود در این دوران ننگین حکومت کنونی عربستان در مکان امن الهی داریم که این مکان امن را ناامن کرده اند، از شهدای مکه معظمه گرفته تا شهدای منا و سقوط جرثقیل، تا امروزی که درب این موهبت الهی بر روی مشتاقان بسته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی نااهلان بر سرکار آیند و ضمام امور را در دست بگیرند؛ همچون  مسجد القصی که امروز به طور مستقیم در دست یهودیان است و  مسلمانان از دور نگاه می کردند،  بیت الله نیز از دست مسلمانان خارج شد و به طور غیر مستقیم توسط یهودیان کنترل می شود و امروز درب خانه خدا به دلیل بی تفاوتی ما بسته شد.

وی افزود: در روایات بسیار به اهمیت مسئله حج اشاره شده و در برخی روایات نیز خبر از تعطیلی مدت دار حج داده شده است، امروز این حجی که برخی مسلمان نماها به عنوان حج بجا می آورند شکلک است، به طوری که در روایتی از روایتی نیز از امام صادق (ع) است که می فرمایند: «حجّوا قبل أن لا تحجوا. قبل این یمنع البرجانیه» قدر حج را بدانید قبل از اینکه «برجانیه» مانع آن شود، حال “برجانیه” کیست و چیست تفاسیر زیادی است.

بیشتر بخوانید   لزوم تسریع در رفع چالش‌های آب خراسان جنوبی

عبادی بیان کرد: خدمت به شهدا و خدمتگزاری به خانواده های شهدا بسیار قابل ارزش است که می توان با فرصت جویی از یک لحظه از آن بسیار جایگاه والایی گرفت، اما انسان معمولاً از فرصت های خود استفاده نمی کند و زمانی که فرصت را از دستمی دهد حسرتش را میخورد.

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: خدمت به شهدا و خانواده شهدا فرصتی است که انسان را به جایگاه والا می رساند و توصیه می‌شود کرامات شهدا به طور جامع گردآوری شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها