استاندارخراسان جنوبی:حجم ذخیره کالاهای اساسی استان مطلوب است

استاندار خراسان جنوبی گفت: حجم ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان، مطلوب است.

به گزارش “ پیام خاوران “؛ حمید ملانوری با بیان این مطلب در جریان بازدید از انبارهای ذخیره گندم و کالای اساسی استان، خاطرنشان کرد: کالاهایی همچون گندم، برنج، شکر و روغن، مایحتاج عمومی است و ذخیره سازی آن ها ضرورت دارد.

وی تصریح نمود: با توجه به فضای حاکم بر کشور، تحریم ها و خشکسالی که همه حوزه ها را متأثر ساخته، تلاش زیادی شد تا کالاهای اساسی مورد نیاز استان به موقع تأمین شود.

استاندار درخصوص هدفش از بازدید انبارها گفت: این بازدید به منظور اطلاع از تلاش همکاران و میزان ذخایر موجود انجام شد تا اگر مشکل یا کمبودی وجود دارد، جبران شود.

ملانوری با تأکید بر این که نگرانی ها در رابطه با میزان ذخایر گندم برطرف شده، گفت: حجم ذخیره گندم استان، غنای کافی دارد و در حال افزایش است.

وی با مطلوب خواندن حجم ذخیره کالاهای اساسی نیز خاطر نشان کرد: در بحث برنج، شکر و روغن نیز جای نگرانی نیست.

به گفته وی؛ مردم از بابت تأمین کالاهای اساسی، خیال شان راحت باشد، این کالاها به موقع در بازار عرضه شده در اختیار شان قرار می گیرد.

بازدید از انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی استان

استاندار خراسان جنوبی از انبارهای ذخیره سازی کالاهای اساسی استان بازدید کرد.

ملانوری با هدف اطلاع از وضعیت موجودی و شرایط نگهداری کالاهای اساسی(گندم، برنج، شکر و…) در انبارهای استان، این بازدید را در دستور کار خود قرار داد.

در حال حاضر ۶ انبار و سیلوی ذخیره سازی گندم به ظرفیت بیش از ۱۱۰ هزار تن و ۳ انبار مخصوص دپوی کالاهای اساسی به ظرفیت بیش از ۲۵ هزار تن در سطح استان داریم .

بیشتر بخوانید   اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت محور سه راهی راهداران-خور

با توجه به ضرورت و اهمیت ذخیره سازی کالاهای اساسی برای مدیریت و تنظیم بازار، در شرایط فعلی، وضعیت استان به لحاظ حجم ذخیره کالاهای اساسی مطلوب ارزیابی می شود.
کالاهای ذخیره شده به فراخور شرایط و بر اساس نیاز، در سطح بازار توزیع می شوند.

شایان ذکر است: این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نیز جمعی از مدیران کل ستادی و استانی صورت گرفت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها