سه تالار در بیرجند پلمپ شد

معاون بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنبوی گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا فعالیت تالارها در شهرهای قرمز ممنوع است و دراین راستا در بیرجند سه تالار پلمپ شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی تهوری در جمع خبرنگاران از پلمپ سه تالار در مرکز استان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونای کشور و استان ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی در شهرهای با وضعیت قرمز در دستور کار قرار گرفت وشهرهای با وضعیت قرمز فعالیت تالارهاورستورانهای پذیرایی درانها ممنوع شد.

وی افزود: در گام نخست تذکرات لازم به تالارها داده شد وبا وجود مکاتبات مبنی بر برخورد با تالارهایی که فعالیت داشته باشند، دراین راستا سه واحد تالار پلمپ شد.

معاون بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی از مردم خواست در شرایط کرونا که  تعداد زیادی از شهرستانهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم هم همراهی لازم را انجام دهند .ونسبت به عدم برگزاری مراسمات عروسی خود تدبیر کنند.

وی با اشاره به نظارت برکالاهای اساسی  استان از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت هم گفت: برحسب وظایف اولویت و نظارت بر کالاهای اساسی با جدیت در حال انجام است که در حوزه کالاهای اساسی ۱۱۳ مورد تخلف در خصوص مرغ زنده به ارزش ۳۱ میلیارد تومان گزارش شد.

تهوری از نظارت در حوزه تخم مرغ، آرد و نان خبر داد و افزود: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه ۱۲۴ پاسخگو باشند.

استاندار نیز با اعلام اینکه در بحث برنج، شکر، روغن جای نگرانی نیست گفت: حجم ذخیره گندم استان به اندازه کافی وجود دارد و در حال افزایش است.

ملانوری افزود: مردم از بابت تأمین کالاهای اساسی، خیال شان راحت باشد، این کالاها به موقع در بازار عرضه شده در اختیار شان قرار می گیرد و کالاهایی همچون گندم، برنج، شکر و روغن، مایحتاج عمومی است و ذخیره سازی آن ها ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید   شهرداری بیرجند در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس مشارکت می‌کند

وی تصریح نمود: با توجه به فضای حاکم بر کشور، تحریم ها و خشکسالی که همه حوزه ها را متأثر ساخته، تلاش زیادی شد تا کالاهای اساسی مورد نیاز استان به موقع تأمین شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نگرانی ها در رابطه با میزان ذخایر گندم برطرف شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها