جلسه مشترک مدیریت مصرف درناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات برگزار شد

جلسه مدیریت مصرف برق با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، مدیر توزیع برق و جمعی از فرماندهان پایگاههای بسیج درمحل ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران “به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مدیر توزیع برق قاینات با ارائه گزارش از نحوه تولید، انتقال وتوزیع انرژی برق، براهمیت مدیریت مصرف ومصرف بهینه برق تاکید کرد.

محمودخسروی افزود: با افزایش دما وافزایش مصرف وهمچنین کاهش نزولات آسمانی که باعث کاهش تولید برق توسط نیروگاههای برق آبی شده است،ضرورت داردبامصرف بهینه انرژی برق امکان استفاده سایر هموطنان را از این نعمت فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تلاش خود را برای گذر از پیک تابستان و رعایت الگوهای مدیریت مصرف انجام دهیم از فرماندهان پایگاههای بسیج خواست: همانطورکه درهمه صحنه ها حضور چشمگیری دارند در امر مدیریت مصرف برق نیز  از همه ظرفیت ها و امکانات خود استفاده کنند تا از این شرابط بحرانی عبور کنیم.

مدیر توزیع برق شهرستان قاین بااشاره به جلسه توجیهی ماه گذشته در فرمانداری شهرستان با رابطان انرژی ادارات گفت: رابطان انرژی در ادارات وظیفه پایش مصرف برق ادارات و نظارت بر اجرای دستورالعمل های مدیریت مصرف در هر سازمان را برعهده دارند و در همین راستا تیم های پایش مدیریت مصرف شرکت برق هم به طور مستمر سرکشی از ادارات و نظارت بر مصرف انرژی را انجام می دهند.

در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات  باتقدیر از مجموعه برق قاینات، از فرماندهان پایگاههای بسیج خواست با استفاده از تمام ظرفیت ها ، برق قاینات را در زمینه مدیریت مصرف  یاری دهند و با مجموعه شرکت برق و رابطین انرژی ادارات نهایت همکاری خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید   اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی لغو شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها