۲۲ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی خراسان جنوبی اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای کمپین نفس هدیه کنیم با کمک خیرین ۲۲ کپسول اکسیژن به بانک امانات پزشکی هلال احمر خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران حاد تنفسی کمپین «نفس هدیه کنیم» اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ بانک امانات جمعیت هلال احمر در خراسان‌جنوبی فعال است، افزود: بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها به صورت رایگان کالای پزشکی مورد نیاز را دریافت و برای طول دوره درمان از آن استفاده کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اهدای ۲۲ کپسول اکسیژن به بانک امانات هلال احمر استان، عنوان کرد: ارزش ریالی این کپسول ها ۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: با این اقدام سه اتفاق کمک به اقتصاد خانواده‌های بیماران، کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان‌ها و بهبود شرایط روحی رخ می‌دهد.

رضایی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   در استفاده از ماسک به چه نکاتی توجه کنیم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها