۱۰۶ کیلومتر از راه های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال بالغ بر ۱۰۶ کیلومتر از راههای استان روکش شده و ۱۴۰هزار متر مربع لکه گیری در محورهای مواصلاتی نیز انجام شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فدوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۵ قرارداد فعال در حوزه نگهداری راهها در دست اقدام است و حدود ۵۰۰ کیلومتر انواع روکش اعم از روکش اسفالت گرم، ماسه اسفالت،اسلاری سیل ، چیپ سیل و فوگسیل با توجه به اعتبارات ابلاغی تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه نگهداری ابنیه راهها و نقاط حادثه خیز ۲۵ قرارداد فعال داریم.

وی گفت: در سال جاری ۳۲ دستگاه تبدیل ابنما به پل در سطح استان، احداث و تعریض خواهد شد ومرمت وبازسازی پل‌های بزرگ و دریواسیونها و دیواره های هدایت اب توسط اداره نگهداری ابنیه راهها و ادارات شهرستان در دست اقدام است.

فدوی بیان کرد: در حوزه ایمنی وحریم راهها با تعمیر وبازسازی بالغ بر ۱۰۰۰ شاخه گاردریل و انواع تابلو وعلایم ایمنی مبلغ ۳۰میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته و مجددا در محورهای استان مورد استفاده قرار می‌گیرند ونیز در این حوزه از ابتدای سال جاری ۳۰۹۳ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی وانتظامی واخطاری بروز رسانی و تعویض شده و ۶۶۵ کیلومتر راه اعم از اصلی و فرعی و روستایی خط کشی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد: حدود ۶۰ کیلومتر شیب شیروانی در سطح استان اجرا شده است که در کاهش تلفات جانی وخسارتی وجلوگیری از واژگونی خودروهای منحرف شده از مسیر بسیار تاثیرگذار است.

فدوی عنوان کرد: در حوزه ماشین آلات با توجه به پیگیریهای صورت گرفته واخذ اعتبارات ملی و استانی و برنامه ریزی های لازم ۵ دستگاه از ماشین آلات سنگین این اداره کل در حال بازسازی و تعمیرات اساسی می‌باشد و همچنین تعمیرات جزئی ماشین آلات متوقف در دستورکار قرار دارد.

بیشتر بخوانید   ۷۴ هزار و ۵۵۴ نفر از خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها