۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از تعیین تکلیف ۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی بهدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری نشست های کارشناسی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و بررسی وضعیت راههای روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان های استان، اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بابت تکمیل، بازسازی، روکش و نگهداری راههای روستایی فی مابین شهرستان های استان  تقسیم و پس از طرح و رای گیری، مورد تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مقرر گردید بخشی از اعتبار مذکور به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران در شهرستان های استان پیش بینی شود.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات آبرسانی روستایی و عشایری نیز در این جلسه مورد بررسی قرارگرفت.

بهدانی افزود: با برگزاری نشست های تخصصی با اداره کل عشایر استان و شرکت آب و فاضلاب استان و با بررسی شاخص های مرتبط با هر کدام از بخش های مذکور ، پیشنهاد توزیع اعتبارات آبرسانی روستایی و عشایری در بین شهرستان های استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به رای گذاشته شد و با تصویب شورا ، سهم هرکدام از شهرستانهای استان از اعتبار مذکور مشخص شد.

وی از بررسی اعتبارات بند(۳) جدول (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با موضوع اعتبارات رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهارکرد: پیشنهاد توزیع ۴۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات مذکور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی میزبان دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم می شود

بهدانی گفت: پروژه‌های پیشنهادی از محل این اعتبار در ۵ سرفصل شامل: آبخیزداری، آبرسانی، بهداشت و درمان، راه های روستایی و مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور احصا و برای بررسی و تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شده است.

وی افزود: با دستور استاندار، درصد توزیع شهرستانی اعتبارات فوق مورد بررسی مجدد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  قرارگرفت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز متعاقب دستور رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اقدام به برگزاری نشست های کارشناسی با دستگاه های مرتبط کرد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: با بررسی شاخص های هرکدام از سرفصل ها در شهرستان های استان، پیشنهاد توزیع شهرستانی اعتبارات مذکور را به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه کرد.

بهدانی گفت: در جلسه شورا، دو مدل توزیع شهرستانی پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  مورد بررسی و تبادل نظر توسط اعضای شورا ی برنامه ریزی و توسعه استان قرارگرفت و در نهایت با تصویب مدل توزیع شهرستانی صورت گرفته در استان، مقرر شد پیشنهادات و توزیع شهرستانی جدید از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور مورد پیگیری و تایید نهایی قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها