امروز از آسمان خون می چکد…/ طنین «هل من ناصر ینصرنی» عاشورای حسینی در خراسان جنوبی + تصاویر

طنین «هل من ناصر ینصرنی» لرزه بر کائنات انداخته؛ اما سنگدلان سپاه ظلم و جور در پس حجاب سیاهی و تیرگی مال حرام، توان شنیدن ندای حق و حقیقت را ندارند.

به گزارش ” پیام خاوران”  امروز ندای العطش با لبان خشکیده، زلزله بر عرش انداخته و غمی بی پایان در وجود شیعه حک نموده است.امروز روز عاشورا و شهادت ارباب بی کفن و یاران با وفایش برای مبارزه با جهل و پلیدی و منکر بود.

یا حسین؛ مـا گوشه‌گیر مجلس انس تـو هستیم. ما چشم خود بـه اشک عزای تـو شسته‌ایم‌. روزگاری کـه دراین عالم سخن از غم نبود، ما در غمِ تو ای فرزند زهرا(س) یک جهان غم داشتیم.

چه زیبا گفت آن سردار دلها، آن سردار آسمانی که ما ملت شهادتیم. ما یاور خون خدا هستیم. در غمش از غم‌های دنیا رها هستیم. آری؛ ما ملت امام حسینیم.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آن چنان بر قلب‌ها تاثیر گذارده است كه هر سال با فرا رسيدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظيم‌الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

امروز جای جای استان خراسان جنوبی در سوگ حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) ویاران باوفایش اشک ماتم ریخت .

مراسم  امسال عاشورا  دراستان خراسان جنوبی متفاوت ازسالهای گذشته و مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  در جلسات عزاداری حضور یافتند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تردد تمامی خودروها در معابر عمومی خراسان جنوبی ممنوع است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها