روز بدون فوتی کرونایی در خراسان جنوبی/۲۵ هزار مبتلا به کرونادر خراسان جنوبی بهبود یافتند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  وخدمات بهداشتی و درمانی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت ناشی از بیماری کرونا دراستان ثبت نشده اما ۳۳۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

به گزارش “ پیام خاوران ” کامبیز مهدی زاده با بیان اینکه از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون ۷۴ هزار و ۵۵۶ تست مولکولی در استان انجام شده و ۲۷ هزار و ۲۴۶ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند ، اظهار داشت : روز گذشته ۳۳۹ آزمایش انجام و ۱۴۷ بیمار شناسایی شدند که ۵۸ بیمار بستری و ۸۹ بیمار سرپایی بودند.

 

وی  گفت : از این تعداد در بیرجند ۳۱ مورد، خوسف ۳ مورد، درمیان ۵ مورد، زیرکوه ۲۵ مورد، سرایان و نهبندان هر کدام ۱۰ مورد، سربیشه ۴ مورد، طبس ۲۹ مورد ، فردوس ۱۱ مورد و قائنات ۱۹ مورد شناسایی شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند از انجام ۶۹۴ تست سریع و شناسایی ۱۸۴ مبتلای دیگر هم خبرداد .

 

وی بیان کرد: هم اکنون نیز ۴۲۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند که ۳۰۱ نفر آن‌ها مبتلا به کرونایند و ۳۷ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری اند که حال ۴نفرشان وخیم است.

مهدی زاده افزود : در خراسان جنوبی تا کنون ۱۸۴ هزار و ۶۸۸ نفر واکسن نوبت اول و ۵۵ هزار و ۸۰۱ نفر واکسن نوبت دوم کرونا را دریافت کرده اند.

وی  با بیان اینکه در شبانه روز گذشته خوشبختانه موردی از فوت ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مجموع موارد فوت همان هزار و ۲۳ نفر است، گفت: از ابتدای شیوع اپیدمی در استان  ۲۵ هزار و ۹۲۲ نفر مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می برند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۵ درصد مدارس خراسان جنوبی نیازمند مقاوم‌سازی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها