پروازهای فوق‌العاده در فرودگاه بیرجند برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: با توجه به لغو برخی پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند، پروازهای فوق‌العاده برای جبران این کمبود برقرار شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، عظیم طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه مسیر پروازی تهران – بیرجند – تهران و یک مسیر پروازی مشهد – بیرجند – مشهد شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه بیرجند به دلیل کمبود ناوگان هوایی در برنامه تابستانه لغو شد.

وی گفت: ایران ایر از هفته آینده پرواز روز شنبه تهران – بیرجند – تهران را خواهد داشت اما پروازهای روزهای یکشنبه و جمعه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: در این هفته پروازهای تهران – بیرجند – تهران روز شنبه، مشهد – بیرجند – مشهد روز یکشنبه، تهران – بیرجند – تهران روز جمعه شرکت هواپیمایی ایران ایر و پرواز تهران – بیرجند – تهران شرکت ماهان لغو شد.

وی از برقراری سه پرواز فوق‌العاده در روزهای شنبه، سه‌شنبه و جمعه توسط شرکت ایران ایرتور خبر داد و افزود: این تصمیم برای کاهش بار ترافیکی مسافر در فرودگاه بیرجند گرفته شده که امید است بخشی از ترافیک ایجاد شده رفع شود.

طهماسبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ پرواز در خراسان جنوبی لغو شده که ۶۰ پرواز مربوط به شرکت ایران ایر و بقیه مربوط به ماهان بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند و طبس فرودگاه فعال دارد و پروازهای معمول فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به مقصد تهران و مشهد است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمت در خراسان جنوبی را با هیج کجا عوض نمی‌کنم/ همه استان‌ها به شاخص مطلوب توسعه می‌رسند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها