جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: ۴۸ مجوز مشاغل خانگی نیز از ابتدای امسال صادر شده است.

به گزارش “پیام خاوران”، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال ۹۹ در استان خبر داد.

وی با اشاره به سهم ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی، افزود: این تسهیلات به ۱۰۳ طرح پشتیبان و مستقل معرفی شده از سوی کمیته مشاغل خانگی ذیل گروه کاری اشتغال استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از محل پرداخت تسهیلات بانکی ۷۰۲ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که ۱۰۸ مورد به صورت مستقل و ۵۹۴ مورد در قالب پشتیبان و تحت پوشش هستند.

اشرفی با اشاره به صدور ۴۸ مجوز مستقل و پشتیبان در خراسان‌جنوبی از ابتدای امسال گفت: از مجموع مجوزهای صادر شده تعداد ۶ مورد در قالب پشتیبان و ۴۲ مورد به صورت مستقل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ مورد از مجوزهای صادر شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۱۷ مجوز در حوزه جهادکشاورزی و ۴ مجوز نیز در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

انتهای‌ پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره‌برداری از ۴۹ طرح محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها