۱۰۸ پروژه در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بارها مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران خواستار شفاف سازی و تبیین دستاوردهای انقلاب شده اند لذا با رصد موضوعات مختلف در سطح شهرستان، نیازها و مطالبات مردم دسته بندی و برای تحقق آن ها حرکت کرده ایم.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه امیداوریم با برنامه های دولت جدید، بشود بر اساس مطالبات مردم در جهت حل مشکلات مردم حرکت گردد، افزود: در هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور ماه است امسال با وجود کرونا باید پروژه ها با برنامه ریزی و با فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار باشد.
بیکی به وضعیت نامناسب راه های روستایی و عشایری و آبرسانی اشاره کرد و گفت: این دو مطالبه اصلی مردم شهرستان نهبندان است؛ البته روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما که ۱۰۱ روستا است وضعیت آبرسانی آن ها تقریبا مناسب است اما روستاهای زیر ۲۰ خانوار زیادی در حوزه آبرسانی مغفول مانده اند.
وی تصریح کرد: لذا امروز علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان؛ برای سرفصل آب و راه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جدید، ابلاغ شده که برای برخی پروژه ها پیش بینی گردید.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه روکش محور بیرجند-نهنبدان در حال انجام است و هفت کیلومتر این مسیر هم در حال افتتاح است که به زودی به بهره برداری می رسد، ادامه داد: پروژه های بهداشتی از قبلی اورژانس، مجتمع درمانی سلامت دهک، خانه محله نیز بزودی آماده بهره برداری می گردد.
بیکی بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت، گفت: ۳۴ پروژه دهیاری با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، هشت میلیارد و ۷۰۰ پروژه راهداری، سه پروژه کشاورزی با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان، یک پروژه صنعت و معدن با ۲۲ میلیارد تومان،  ورزش و جوانان با چهار پروژه چمن مصنوعی و با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.
فرماندار نهبندان ادامه داد: یک پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز با اعتبار ۲۸۸ میلیون تومان، بنیاد مسکن با چهار پروژه با چهار میلیارد و ۳۰۰، دانشگاه علوم پزشکی سه پروژه با سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، شرکت برق با ۹ پروژه و اعتبار ۹ میلیارد و ۹۰۰، شرکت گاز با ۳۲ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان، شهرداری نهبندان با چهار پروژه با یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، نوسازی مدارس با دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
بیکی از کلنگ زنی ۱۹ پروژه و ۸۹ پروژه افتتاحی نهبندان در هفته دولت خبر داد و گفت: ۷۵ پروژه روستایی و ۳۳ پروژه شهری خواهد بود.
وی افتتاح پروژه منیزیت تگسیاه زهاب با ۲۲ میلیارد تومان، چهار پروژه ورزش و جوان با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، نوسازی مدارس با پنج پروژه با دو میلیارد و ۵۵۰ و گازرسانی به هشت روستا با هزینه کرد ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، اکسیژن ساز بیمارستان با ۲ میلیارد تومان را از پروژه های مهم هفته دولت برشمرد.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۶ استانی که تورم بالای ۵۰ درصد دارند/خراسان جنوبی 50.3 + جدول

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها