۲۸ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی بهره برداری می شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح و بهره برداری از ۲۸ پروژه ورزش و جوانان در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران“، حسن عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه سلسله افتتاح ها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و آغازین روزهای فعالیت دولت مردمی و ایرانی قوی تعداد ۲۸پروژه ورزش و جوانان افتتاح و همچنین ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرهای سربیشه و مود کلنگ زنی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان های امام راحل عظیم‌الشأن، شهدا و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و تقارن با آغاز به کار دولت سیزدهم (دولت مردمی و ایرانی قوی) تعداد ۲۸ پروژه ورزش و جوانان در شهرستان های استان افتتاح و در آغازین روزهای فعالیت دولت مردمی و ایرانی قوی، تقدیم جوانان و ورزشکاران عزیز و برومند استان خواهد شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: پروژه های افتتاحی شامل ۲ سالن ورزشی چند منظوره، ۱۹ زمین چمن مصنوعی فوتبال، سه مجموعه ورزشی در رشته های بدنسازی و پرورش اندام سوارکاری، تیراندازی ، مجموعه ورزشی بانوان ارسک، ۲ خانه جوانان و همچنین کلنگ زنی ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای مود و سربیشه انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در هفته دولت امسال با بهره برداری از این تعداد پروژه ها ۷۲ هزار و ۷۲۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی استان افزوده خواهد شد.

افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای جمز شهرستان طبس

در اولین روز از هفته دولت با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان، الاهی سرپرست فرمانداری ویژه طبس، قدیمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولین زمین چمن مصنوعی روستای جمز افتتاح و بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید   سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی برای اجرای پروژه بزرگ تقویت روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند

این پروژه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۷ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت و آغازین روزهای فعالیت دولت مردمی ایران قوی تقدیم جوانان این دیار شد‌.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ضمن تشکر از حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس برای همراهی در جذب اعتبارات این پروژه ها گفت: در هفته دولت تعداد ۱۲ پروژه ورزش و جوانان با مجموع مساحت ۲۰هزار متر مربع و اعتبار هزینه شده بیش از ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان طبس افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس نیز در این آیین افتتاح ضمن تشکر از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ورزش نقش تعیین کننده ای در بحث نشاط و شادابی جوانان دارد و افتتاح و بهره برداری از اینگونه پروژه ها امید آفرین و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها