هفته دولت يادآور فداكاری‌های دولتمردان در مسير خدمت‌گزاری به مردم است

رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی گفت: هفته دولت، يادآور فداكاری های فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی در مسير خدمت‌گزاری به مردم است.

به گزارش “پیام خاوران“،مجيد پورعيسی رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی در پيامی فرارسيدن هفته دولت را تبريك گفت. در این پیام امده است:در این پيام  آمده است:

هفته دولت، يادآور فداكاريهای فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامي در مسير خدمت‌گزاری به مردم است.

هفته دولت هر سال ياد آور شهادت مظلومانه جمعی از ياران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجايی و باهنر است.

دولتمردانی كه با ايمان، عقلانيت، عشق، ساده زيستی و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه براي هميشه تاريخ، الگوی راستين و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهيم و ايثارگر ميهن اسلامی شدند.

هفته دولت فرصتی است مغتنم براي پاسداشت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام مدير و كارمند كه با حضور در سنگرهای جهاد و شهادت، حماسه‌ها و افتخارات بی نظيری را در راه دفاع از انقلاب اسلامي و اعتلای كشور، رقم زدند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای والامقام دولت، بويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به همه مردم شريف و دولتمردان خدوم و متعهد و كاركنان دولت در استان خراسان جنوبی تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمينی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمايم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش 30 درصدی نرخ تعرفه عوارض ۱۴۰۳ شهرداری بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها