احداث کارخانه کنسانتره آهن در زیرکوه کلنگ زنی شد

همزمان با سومین روز هفته دولت، کلنگ احداث واحد یکصد هزار تُنی کنسانتره سنگ آهن حاجی آباد زیرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار زیرکوه به زمین خورد.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با سومین روز هفته دولت، کلنگ احداث واحد یکصد هزار تُنی کنسانتره سنگ آهن حاجی آباد زیرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار زیرکوه به زمین خورد.

محمد فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهرستان زیرکوه یک شهرستان غنی از لحاظ مواد معدنی است و امیدواریم راه اندازی این طرح تولیدی نقشه راهی برای ورود سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی به این شهرستان مستعد باشد.

محمدحسین عربشاهی فرماندار زیرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستانی که دارای معادن غنی آهن است نیازمند ایجاد مرکز فرآوری این محصولات بود که این اتفاق با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان افتاد و برای تعداد زیادی از جوانان منطقه ایجاد اشتغال خواهد کرد.

وی گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه یکصد هزار تُن با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار زیرکوه در زمینه میزان اشتغال زایی این طرح عنوان کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۴۷ نفر به طور مستقیم و ۹۴ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهردار بیرجند سخنران منتخب اجلاس شهرداران سراسر کشور شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها