مراسم محوری هشتم شهریور در بیرجند برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم محوری یوم الله هشتم شهریور به صورت رسانه ای در مرکز استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام احمد ملایی در جلسه برنامه ریزی مراسم هشتم و هفدهم شهریور، برای دولتمردان جدید در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکومیت اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه بشریت، ایران اسلامی را  بزرگترین قربانی تروریسم در دهه های گذشته معرفی کرد و افزود: انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر تنها بخشی از کارنامه جنایات تروریسم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در زمینه ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام با اشاره به الگو بودن این شهدا گفت: با عنایت به تعابیری که امامین انقلاب درخصوص این شهیدان گرانقدر دارند ارزش این شهدا به این بود که “با مردم بودند و برای مردم خدمت می‌کردند” خدمتی صادقانه، دلسوزانه و منطبق با آرمانهای انقلاب اسلامی و همین خصیصه ارزشمند، نام آنان را بعنوان الگوی دولت خدمتگزار در تاریخ ماندگار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: نظام جمهوری اسلامی با مجاهدت و ایثار مردم  منبعث از اعتقاد مردم به اسلام و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که یکی از فراز های این مجاهدت و نقطع عطف مبارزات قیام ۱۷شهریور است. خونهای پاک شهدای ۱۷ شهریور موجب بیداری و هوشیاری مردم گردید و این یوم الله؛ مقدمه ای بر انسجام و اتحاد بیشتر مردم و پیروزی انقلاب اسلامی  شد.

ملایی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن گرامیداشت شایسته مناسبت های هشتم و هفدهم شهریور ماه، سلامت مردم با توجه به وضعیت حاد کرونایی در استان مورد توجه قرار گیرد. لذا رویکرد برنامه ای در این مناسبت تبلیغات محیطی، برنامه های محدود سلامت محور منطبق بر دستورالعمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا در مساجد، خطبه های نماز جمعه، بستر فضای مجازی و مراسم محوری رسانه ای است.

بیشتر بخوانید   پویش قصه گویی شب یلدا در خراسان جنوبی برگزار می شود

وی افزود: مراسم ‏محوری‏ گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر در مرکز استان به صورت رسانه ای و با جمعیت محدود و منطبق با دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها