شرکت گاز خراسان جنوبی برگزیده جشنواره استانی شهید رجایی شد

با اعلام برگزیدگان جشنواره استانی شهید رجایی، شرکت گاز خراسان جنوبی برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر درخصوص اقدامات برجسته تخصصی معرفی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، شرکت گاز خراسان جنوبی برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر درخصوص اقدامات برجسته تخصصی معرفی شد.

در سومین جلسه شورای راهبری مدیریت توسعه استان که با محوریت جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه های برتر برگزار شد، شرکت گاز خراسان جنوبی برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در خصوص اقدامات برجسته تخصصی شناخته شد.

در این مراسم که با حضور استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استان در بیرجند برگزار شد، با اهدای لوحی از سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر درخصوص اقدامات برجسته تخصصی تقدیر به عمل آمد.

در  بخشی از متن این لوح آمده است: از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه های اجرایی استان، بر مبنای اقدامات برجسته در زمینه فعالیت های تخصصی دستگاه، حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ گردیده اید، مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی و همکاران محترم آن مجموعه اعلام می نمایم.

لازم به ذکر است جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت ایران، همچنین نهادینه ‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف هر سال  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تخفیف 30 درصدی مراکز معاینه فنی خودرو

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها