کتاب عملکرد و تلاشهای هشتمین استاندار خراسان جنوبی منتشر شد

در راستای تدوین تجربیات موفق و ثبت و ضبط اقدامات و فعالیت های شاخص مدیران موفق استان، سومین مجموعه اثرگذار و ماندگار “گامهای توسعه و پیشرفت” با مضمون “نگاهی بر عملکرد و نتایج هشتمین استاندار خراسان جنوبی تدوین و منتشر شد.

به گزارش “پیام خاوران”، مهناز نجفی در جمع خبرنگاران گفت:  این کتاب در هشت فصل شامل :معرفی استان، مقایسه عملکرد استانداران خراسان جنوبی(تولیدی و زیربنایی)، ستاد توسعه خاوران و گزارشی از سفرها، فعاليت ها و اقدامات ، بازديدها و نقطه نظرات اقای ملانوری است که به همت روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تلاش چندماهه همکاران سازمان جمع آوری، تدوین  منتشر شده است.

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ارائه الگوهای مطلوب از روندهای مدیریتی و ثبت و ضبط فعالیت های انجام شده در چارچوب توسعه استان خراسان جنوبی، و  اثرگذاری مطلوب تجربی برای  مدیران، کارشناسان و علاقه مندان توسعه استان خراسان جنوبی را از جمله اهداف انتشار این کتاب برشمرد.

وی افزود: این کتاب در مراسم تقدیر از دستگاههای برتر استان در ارزیابی های مدیریتی، پنجشنبه ۴شهریور مصادف با روز کارمند  با حضوراستاندار ،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تعدادی از  مدیران دستگاهای اجرایی استان در محل سالن جلسات استانداری رونمایی شد.

شایان ذکر است قبل از این نیز جلدهای اول و دوم کتاب گام ها توسعه و پیشرفت با رویکرد بررسی عملکرد وتلاش های مهندس معتمدیان استاندار سابق خراسان جنوبی از سوی این سازمان تهیه و منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام فرمانده قرارگاه شهید ناصری به مناسبت هفته بسیج

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها