تمدید انتخاب رشته براساس‌ سوابق تحصیلی درمقاطع کارشناسی وکاردانی دانشگاه آزاد تامهرماه ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجوصرفاً براساس سوابق تحصیلی درمقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته تامهر ماه ۱۴۰۰ در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، دکترسیدحسن هاشمی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی وکاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، تا دوشنبه ۱۵ شهریورتمدید شده است وداوطلبان می توانند بامراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس ازمطالعه وکسب آگاهی، درصورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند وواحد های فردوس قاین طبس و نهبندان در کلیه مقاطع کاردانی و کارشناسی در کلیه رشته های تحصیلی به استثنای رشته های گروه علوم پزشکی دانشجو می پذیرند گفت: عناوین این رشته ها در سایت واحد های یاد شده و نیز پایگاه مرکز سنجش دانشگاه درج گردیده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بیرجند گفت :بسیاری از امکانات علمی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی در استان و حتی در شرق کشور کم نظیر است .

تمدید انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

دکتر هاشمی همچنین درادامه از تمدید انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال۱۴۰۰ خبر داد وگفت: انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده درآزمون سراسری(به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی ) تمدید شده است و بر اساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­ باشند( به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی   www.azmoon.org   نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید   نقش صداوسیمای خراسان جنوبی در فرهنگ سازی مصرف برق موثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد:داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروههای هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور نمایند.

دکتر هاشمی تاکید کرد :داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند ، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته / محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه   www.azmoon.org   می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی و نیز ایجاد رشته های جدید کاربردی مورد نیاز منطقه بستر مناسبی برای ادامه تحصیل و ظهور و بروز خلاقیت نسل جوان و دانشجو فراهم نموده است گفت:با تلاش و مجاهدت استادان، کارکنان وپژوهشگران و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان نه تنها در سطح ملی که در سطح بین المللی دارای جایگاه معتبری می باشد .

بیشتر بخوانید   کارخانه فراوری زرشک به‌زودی در بیرجند افتتاح می‌شود

دکتر هاشمی برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه ازاد اسلامی بیرجند در سال قبل را توفیقی ارزشمند برشمرد وضمن قدردانی از معاونت بین الملل دانشگاه ازاد اسلامی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی استان در کنار آموزش و پژوهش و مسائل علمی توجه ویژه ای به اخلاق و معنویت دارد وبرنامه های فرهنگی متنوعی برای تقویت هویت های معنوی و اسلامی دانشجویان در دستور کار خود دارد .

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تجربه نزدیک به چهار دهه فعالیت دانشگاه ازاد اسلامی استان گفت:وجوداساتید مجرب و شناخته شده، دانشکده ها، کلاس ها و سالن های وسیع و مجهز کاملترین مجموعه های پیشرفته کارگاهی و آزمایشگاهی

کتابخانه جامع و کامل مرکز رشد واحدهای فناوروخوابگاه های مدرن دانشجویی،وتسهیلات ویژه دانشجویی و مخصوصا توانمندی و ایمنی در برگزاری کلاس های مجازی ورعایت پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی را به انتخابی مطئمن ومناسب برای جوانان هم استانی تبدیل نموده است .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها