اتمام مرحله اول واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتمام مرحله اول واکسیناسیون کارکنان این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته ، واکسیناسیون مرحله اول کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در اولین اقدام، همکارانی که در خطر و معرض بیشتر ابتلا به این بیماری بوده اند با هماهنگی های صورت گرفته به مرکز واکسیناسیون علوم پزشکی استان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در مرحله اول کارکنان مشاغل امداد ، مشترکین، نصب انشعابات، تاکسیرانی، خدمات ، تاسیسات و دفاتر در مقابل این بیماری واکسینه شدند.

هاشمی تصریح کرد: کارکنان سرمایه های اصلی شرکت گاز هستند و به منظور حفظ سلامتی این عزیزان ادامه تزریق واکسن بدون در نظر داشتن شرایط سنی به کلیه کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: از اوایل شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت گاز خراسان جنوبی با برگزاری جلسه فوری کمیته سلامت، اقدامات جدی و قابل توجهی را در زمینه مقابله با این ویروس در ستاد و ادارات گاز شهرستانهای استان به انجام رساند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: طی سال گذشته با ارسال لوحی از سوی امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران، از اقدامات ارزشمند شرکت گاز خراسان جنوبی در زمینه مقابله با کرونا تقدیر شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع برق زیرکوه تبدیل به کابل خودنگهدار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها