ضرورت تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی در قالب طرح ملی نذر آب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع یک هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۴۵ میلیون تومان در منطقه درمیان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا رضایی در مراسم رونمایی از اقلام معیشتی کاروان نذر آب۴ در شهرستان درمیان بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد عمومی غیر دولتی است که اکثر خدمات آن نیز بر پایه داوطلبین و خدمات رایگان است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در هر جایی که زندگی مردم دچار مشکل شود، حضور پیدا می کند، افزود: یکی از دستگاه های اجرایی در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور نیز جمعیت هلال احمر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خشکسالی های چندین ساله و شرایط خاص اقتصادی در استان، گفت: اجرای طرح ملی نذر آب علاوه بر ارائه خدمات بشر دوستانه به امنیت کشور نیز کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی اجرای طرح ملی نذر آب مبارزه با تنش های آبی است، عنوان کرد: کمک به معیشت و خدمات درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در اجرای این طرح ملی است.

رضایی با بیان اینکه ۵۰۰ بسته معیشتی و ۷۲۰ بسته بهداشتی در اجرای طرح ملی نذر آب ۴ بین نيازمندان شهرستان درمیان توزیع شده است، گفت: احیای قنوات و کمک به تکمیل پروژه های آبرسانی می تواند از مهم ترین و شایسته ترین خدمات طرح ملی نذر آب باشد.

وی بیان کرد: بازدید از مجتمع های آبرسانی و توزیع تعدادی تانکر آب در منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در اجرای طرح ملی نذر آب ۴ بوده است.

توزیع یک هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان درمیان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع یک هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۴۴۵ میلیون تومان در منطقه درمیان خبر داد.

بیشتر بخوانید   رزمایش شهدای سلامت، هفته آینده در خراسان جنوبی برگزار می شود

حسن آصفی در آیین توزیع بسته های معیشتی طرح  «نذر آب ۴» در شهرستان درمیان اظهار داشت: طی سه سال گذشته جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در طرح نذر آب معین شهرستان هامون در سیستان بلوچستان بوده است که خوشبختانه با کمک خیرین این شهرستان دیگر نیازمند معین در این طرح نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم از حضور تیم پزشکان متخصص در منطقه درمیان استفاده کنیم، افزود: امروز به کمک خیرین بسته های معیشتی و درمانی تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی در منطقه درمیان، گفت: در مجموع ۴۴۵ میلیون تومان اعتبار در این خصوص هزینه شده است.

وی بیان کرد: از تعداد بسته های توزیع شده تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون ریال و ۷۲۰ بیته بهداشتی بوده است.

آصفی ادامه داد: امیدواریم اقدامات این طرح خصوصا در حوزه تامین آب، زیربنایی و پایدار باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها