اتمام عملیات روکش آسفالت محور فردوس- سرایان و فردوس- دیهوک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از انجام عملیات لکه گیری هندسی در محورهای فردوس دیهوک و محور فردوس سرایان به طول ۲۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد آخوندی در جمع خبرگاران اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، لکه گیری هندسی و روکش حفاظتی آسفالت در این دو محور اجرایی  شده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه‌ها بصورت امانی در مدت زمان۲ماه درخرداد و تیر  ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات جمعا ۱۰۰۰ تن آسفالت و در کل  ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس افزود: در این عملیات  قسمت های آسیب دیده جاده تراشیده و سپس لکه گیری و روکش آسفالت می شود با اجرای این عملیات از پیشرفت خرابی‌ها به لایه‌های‌ زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی به‌وجود خواهد آمد.

آخوندی اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌‌های مواصلاتی فردوس است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های شهرستان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای اصلی و شریانی پرتردد در اولویت هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اولین توربین نیروگاه بادی درح شهرستان سربیشه نصب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها