بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از خط کشی بیش از ۲ هزار و ۶۴ کیلومتر طول مسیر از جاده های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سجاد احمدی شاهرخت در جمع خبرنگاران از اجرای ۲ هزار و ۶۴ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال خبر داد.

وی با بیان این مطلب افزود: خط کشی راه ها ضمن اینکه از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه  و  آگاهی‌دادن به مترددین جاده ای است و از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می توان به ۳ هزار و ۳۶۰ کیلومتر خط کشی طول مسیر در سال گذشته اشاره کرد.

احمدی عنوان کرد: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده است. لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان که در سال گذشته خط کشی در آنها صورت پذیرفت.

وی عنوان کرد: با تلاش های عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح" اطعام مهدوی" در مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی اجرا می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها