۶۲۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از توزیع ۶۲۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام پرویز بخشی پور در حاشیه برگزاری رزمایش مهر تحصیلی اظهار داشت: این طرح هر سال به منظور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: وقف در تمامی زمینه ها می تواند نقش به سزایی عمل کند و تاکنون موقوفات در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند بسیار تاثیرگذار بودند.

وی با بیان اینکه رزمایش مهر تحصیلی امروز در آستانه آغاز شروع سال تحصیلی در خراسان جنوبی برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این طرح کمک به دانش آموزان نیازمند و تهیه لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان از محل نیات موقوفات مرتبط است.

بخشی پور با اشاره به اینکه امروز بحث توزیع ۶۲۰ بسته تحصیلی در راستای اجرای این رزمایش در دستور کار قرار می گیرد افزود: این بسته با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیون تومان با کمک خیرین و اجرای نیات واقفین استان تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این بسته ها بین دانش آموزان نیازمند سراسر خراسان جنوبی در ۲ مقطع ابتدایی حدود ۴۶۰ بسته و مقطع متوسطه ۱۶۰ بسته توزیع خواهد شد.

وی گفت: این بسته ها شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، خط کش، پرگار، خودکار، کلاسور، مداد رنگی و جا مدادی است و بیشترین توزیع این بسته ها در روستای خراشاد بیرجند انجام می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   احیای اقتصاد بومی راهی برای ماندگاری جمعیت در روستاها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها