مدیریت برق خوسف در تامین برق مسکن محرومین خراسان جنوبی پیشگام بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مدیریت برق شهرستان خوسف به عنوان نخستین شهرستان استان است که در حوزه تامین برق مسکن محرومین با وجود محدودیت منابع آن را اجرا و با سرعت به پایان رسانده است.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی؛ مهدی دادگر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان خوسف که با حضور فرماندار ومسئولان محلی این شهرستان برگزار شد تکمیل و تجهیز انبار برق شهرستان، تجهیز شهرستان به مولد برق اضطراری و احداث ساختمان اداری مدیریت را از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان برشمرد .

وی تکمیل و گسترش نیروگاه های خورشیدی در این شهرستان را با وجود مستعد بودن منطقه از جمله برنامه های کلیدی این مدیریت عنوان کرد.

همچنین آخوندی فرماندار شهرستان بزرگترین ثروت برای مدیران را دعا خیر مردم دانست و از زحمات مهندس یوسفی در این شهرستان قدردانی کرد.

*میانگین طول شبکه فشار متوسط شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است

مدیر سابق توزیع نیروی برق شهرستان خوسف در این مراسم گفت: شهرستان خوسف با جمیعتی بالغ بر ۲۷۵۹۹ هزار نفر دارای دو شهر خوسف و ماژان و دو بخش مرکزی و ماژان و ۵ دهستان با آب و هوایی گرم و خشک می باشد که دارای یک پست فوق توزیع به ظرفیت ۶۰ مگاوات آمپر و ۸ فیدر فشار متوسط است.

وی با تاکید بر اینکه میانگین طول شبکه فشار متوسط در این شهرستان از میانگین استان و کشور بالاتر است افزود: طول شبکه فشار متوسط در این شهرستان ۱۲۳۰ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف ۲۹۰ کیلومتر است که از نظر طول شبکه رتبه پنجم را در بین شهرستان های استان دارد.

مدیر سابق توزیع نیروی برق شهرستان خوسف به احداث یک نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴ میلیون یورو توسط سرمایه گذار خارجی اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت مطلوبی در خصوص جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی های نو می باشد.

بیشتر بخوانید   آزمون سراسری ۹۸ در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

یوسفی با تاکید بر اینکه کلیه روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردارند ادامه داد: شهرستان خوسف در بین ۱۱ شهرستان استان رتبه پنجم در تعداد روستاهای برق دار را دارد که ۱۸۰ روستا در این شهرستان از نعمت روشنایی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه این شهرستان از نظر تعداد چاه های کشاورزی برق دار رتبه سوم در استان را دارد خاطر نشان کرد: تعداد چاه های کشاورزی برق دار در این شهرستان ۲۰۰ حلقه می باشد.

مدیر سابق توزیع نیروی برق شهرستان خوسف تعداد مشترکین این شهرستان را ۱۴ هزارو هفتصد مشترک عنوان کرد و افزود: بیشترین تعداد مشترک در این شهرستان مربوط به تعرفه خانگی است که ۸۴ درصد کل مشترکین شهرستان را شامل می شود.

وی همچنین افزود: نزدیک به ۶۲ درصد مشترکان شهرستان در حوزه روستایی هستند که به همین دلیل بیشترین خدمات این شرکت به روستاییان عزیز ارائه می شود که سبب افتخار پرسنل این مدیریت است.

مهندس مهرشاد مدیر جدید برق شهرستان نیز در این مراسم گفت: ان شا الله با همراهی و همکاری پرسنل این مدیریت و مردم عزیز شهرستان خوسف بتوانیم در جهت پیش برد اهداف صنعت برق حرکت و خدمات شایسته ای به مردم این منطقه ارائه دهیم.

مهندس دادگر در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات ۳ ساله مهندس علیرضا یوسفی در دوران تصدی مسئولیت مدیریت توزیع برق شهرستان خوسف قدردانی و محمد علی مهرشاد به عنوان مدیر جدید این شهرستان معرفی شد.

 

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها