۱۵۸ کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی بهسازی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بهسازی و روکش ۱۵۸ کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فدوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۸ کیلومتر از جاده های استان جهت رفاه حال مسافران وکاربران جاده ای و ارتقاء سطح خدمت پذیری ،بهسازی و روکش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه که از ابتدای امسال ۱۳ قرارداد در حوزه روکش وبهسازی راهها با اعتباری حدود ۱۳۰۰ میلیارد ریال منعقد شده است، افزود: از شاخص ترین این قراردادها تعریض و بهسازی محور سربیشه-درح-مرز ماهیرود می باشد ،که در حال حاضر در دست اجرا است و همچنین تعداد ۳ قرارداد از نوع روکش های حفاظتی تقویتی اسلاری سیل،چیپ سیل و روکش آسفالت لایه نازک در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تاکنون بیش از  ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این عملکرد مربوط به اجرای ۵۸ کیلومتر روکش آسفالت گرم،۶ کیلومتر ماسه آسفالت گرم،۵۰ کیلومتر ماسه آسفالت سرد است و همچنین اجرای لایه های حفاظتی عملیات فوگسیل۴٫۵ کیلومتر و اسلاری سیل به طول ۵/۱۳ کیلومتر صورت پذیرفته است.ضمناٌ به جهت مرمت جاده های سطح استان مقدار ۱۵۵۰۰۰ متر مربع توسط ادارات شهرستان لکه گیری موضعی و هندسی انجام شده است. 

فدوی اعلام کرد: در ۵ ماهه نخست امسال در حوزه نگهداری ابنیه فنی راههای استان تعداد ۲۰ دستگاه ابنیه فنی آسیب دیده از سیل تعمیرات اساسی گردیده و ۳۵ دهانه پل در محورهای استان در حال احداث و تعریض می باشد هم چنین با توجه به حدود ۲۲۳۱ دستگاه آبنما در سطح استان ۱۰ دستگاه آبنما تبدیل به پل گردیده که مراحل پایانی آن در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید   اعمال سیاست‌های تشویقی راهکار ساماندهی صنوف آلاینده بیرجند است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها