سومین پویش الفبای مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از اجرای سومین پویش الفبای مهربانی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از راه اندازی سومین پویش الفبای مهربانی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: هدف از راه اندازی این پویش تامین لوازم التحریر، کفش و لباس برای دانش آموزان بیرجند و مناطق کم برخوردار و مرزی استان است.

 وی با اشاره به هدف گذاری تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته ملزومات آموزشی، تصریح کرد: هر نفر با اهدای حداقل ۵۰ هزار تومان می تواند در پویش « الفبای مهربانی» مشارکت داشته باشد.

 کاظمی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ میلیون تومان کمک مردمی برای سومین پویش الفبای مهربانی جمع آوری شده است، گفت: این پویش از ۲۵ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهر امسال ادامه دارد.

 مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته در قالب این پویش هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شد.

 کاظمی ضمن قدردانی از خیرانی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، عنوان کرد: خیرین نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ به نام مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی واریز کنند.

 وی گفت: مردم می توانند با شماره گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۴۵۵۶# کمک های خود را به این پویش اهدا کنند.

بیشتر بخوانید   حضور فعال مخابرات منطقه خراسان جنوبی در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها