مردم باید مطالبه گر باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وظیفه ما امر به قانون و نهی از قانون شکنی است و مردم باید جرأت کنند و مطالبه گر باشند.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در نشست داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به گزارش اقدامات ستاد در مرداد و شهریورماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: شما هنوز در شرایط گذشته هستید اما آینده متفاوتی دارید، عنایت دارید که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شد اما برابر آنچه که در ذهن من و شما است این است که دولت(یازدهم) حاضر نشد آن را ابلاغ کند و از ناحیه رئیس مجلس وقت ابلاغ شد، یعنی راه قانونی خود (از طریق ریاست جمهوری) را طی نکرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گذشته شرایطی بود که گفتند ما به زور نمی توانیم مردم را به بهشت ببریم اما یک لغزش‌گاه برای اینکه مردم به سمت جهنم بروند فراهم شد و سند مفتضح ۲۰۳۰ ابلاغ شد و شما در جای جای کشور از جمله خراسان جنوبی شاهد بودید که چراغ خاموش نسبت به اجرای آن عمل می کنند. در بودجه دولت هم از آن پشتیبانی شد حتی در همین سال ۹۹ در بودجه منظور شد و بعد توجیه کردند که اشتباه شده است.

وی افزود: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو سند ۲۰۳۰، شورای فرهنگ عمومی مصوبه ای داشت بر لغو سند ۲۰۳۰ که دولت گذشته آن را ابلاغ نکرد تا دوره اش تمام شد و دو سه شب قبل دولت جدید، لغو آن را ابلاغ کرد. شما انتظار بیشتری داشتید؟ بله مجلس الحمدلله انقلابی آمد اما همان اول به آنها گفتم که در این یک سالی که با این دولت هستید از شما کاری ساخته نخواهد بود و لذاست که چشم ما به بعد از این دولت است.

بیشتر بخوانید   احیای ۱۱ واحد صنعتی در خراسان جنوبی  

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها