رئیس کمیته امداد در زیرکوه: نگذاریم روحیه جهادی و انگیزه ما برای خدمت کردن کم رنگ شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه نگذاریم روحیه جهادی و انگیزه ما برای خدمت کردن کم رنگ شودگفت:هدف گذاری ۳۰۰ هزار اشتغال در سال ۱۴۰۰ انجام شده و در این زمینه محدودیت وجود ندارد .

به گزارش خبرنگار”  پیام خاوران”  از شهرستان زیرکوه، سید مرتضی بختیاری در جمع مردم شهرستان زیرکوه اظهار داشت: کمیته امداد مزین به نام امام خمینی است و تنها نهادی است که امام راحل اجازه داده اند به این نام ،مزین شود چون قلب امام برای محرومین می تپید.

وی گفت: آنچه در آخرت به درد ما خواهد خورد ،عمل ماست پس باید عمل خود را خالص کنیم و اگر می خواهیم از کار کردن برای نیازمندان خسته نشویم باید دلمان را به خدا پیوند بزنیم .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه نگذاریم روحیه جهادی و انگیزه ما برای خدمت کردن کم رنگ شود تصریح کرد: توانمند سازی مددجویان جزو ماموریت های اصلی ماست و باید در صدر برنامه ها قرار گیرد .

وی با بیان اینکه هدف گذاری ۳۰۰ هزار اشتغال در سال ۱۴۰۰ انجام شده و در این زمینه محدودیت نداریم بیان کرد: اگر کارآفرینی در منطقه زیر کوه سرمایه گذاری کند و ۴۰ مددجوی امداد را تحت پوشش قرار دهد مبلغ ۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در اختیارش قرار خواهیم داد .

بختیاری افزود: اعلام می کنیم تا دوسال آینده هیچ خانواده مددجویی که در روستا زندگی می کند بدون مسکن نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امانت های خدا در دستان ما هستند گفت: نباید اجازه بدهیم حتی یک دانش آموز بخاطر نبود امکانات ترک تحصیل کند

نماینده مردم قاینات وزیرکوه: شهرستان زیرکوه را با نگاه ویژه ببینید

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهرستان زیرکوه قطعه کوچک از جهان اسلام است و حضور اهل سنت و تشیع در کنار هم برگرفته از آرزوها و آرمان‌های امام راحل بود.

بیشتر بخوانید   در آستانه چهارشنبه آخر سال؛ همه ایستگاه‌های آتش نشانی بیرجند در حال آماده باش هستند

سلمان اسحاقی بیان کرد:شهرستان زیرکوه ، سنی و شیعه دارد ، عشایر و مرزنشین دارد ، مردم این شهرستان جانشان را در کف دست گذاشته اند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند از شما می خواهم شهرستان زیرکوه را با نگاه ویژه ببینید.

وی گفت:از شما می خواهیم تمام نگاهی که به مددجویان دارید را با نگاهی ویژه تر به شهرستان محروم و مرزی زیرکوه داشته باشید چون اینها جانشان را در طبق اخلاص گذاشته اند و در این منطقه مرزی مانده اند.

وی اظهارکرد: خوشحالم که عزیزانی در استان خراسان جنوبی در کمیته امداد کار می کنند که سیرت نبوی و علوی در وجودشان متبلور است .

۲۵ درصد دانش آموزان شهرستان زیرکوه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

رییس کمیته امداد زیرکوه در این مراسم گفت: ۲۵ درصد دانش آموزان شهرستان زیرکوه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

دلباز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید،گفت: تعداد ۱۹۰۰ دانش آموز شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که ۲۵ درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان را تشکیل می دهند.

رییس کمیته امداد زیرکوه خاطرنشان کرد: علیرغم اقداماتی که در خصوص تامین تبلت و گوشی دانش آموزان تحت پوشش انجام گرفته ،برای سال تحصیلی جدید حداقل نیازمند تامین ۳۵۰ دستگاه تبلت دانش آموزی هستیم .

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها