بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از اجرای دو هزار و ۲۴۷ کیلومتر خط کشی راه‌ها در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سجاد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها ضمن اینکه از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده ای است بنابراین از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می توان به ۳ هزار و ۳۶۰ کیلومتر خط کشی راه ها در سال گذشته اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی به محورهای مهمی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده است. لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان از جمله بیرجند – گناباد، نهبندان – شهداد، بیرجند – زاهدان، سربیشه – بازارچه مرزی میل ۷۸، فردوس – بجستان، فردوس – دیهوک – راور و… از جمله محورهایی بودند که در سال گذشته خط کشی در آنها صورت پذیرفت.

احمدی بیان کرد: با عنایت به تلاش های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه ریزی مدون خط کشی محورها تجدید و بروز شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از ۶۰ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی ثبت شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها