شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۱۵۶ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۱۸ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۶۸ بیمار جدید شامل ۱۲ بستری و ۵۶ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

به گزارش “ پیام خاوران ” کامبیز مهدی زاده افزود: از این تعداد ۳۶ مورد از بیرجند، بشرویه و طبس هر کدام ۲ مورد، خوسف و فردوس هر کدام یک مورد، درمیان و نهبندان هر کدام ۴ مورد، سرایان ۳ مورد، زیرکوه ۸ مورد و ۷ مورد جدید از قاین بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین از ۹۶ تست سریع کرونا ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

وی با بيان اینکه در حال حاضر ۱۶۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۷ نفر کرونا مثبتند، بیان کرد: از این تعداد ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۸ نفر نامساعد است.

مهدی زاده گفت: یک مورد فوت جدید در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت شد و فوتی‌های ناشی از این بیماری به هزار و۱۵۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان ۴۱۳ هزار و ۹۶۶ نفر واکسن نوبت اول و ۱۹۶ هزار و ۲۰۳ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انبار مواد خوراکی احتکار شده در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها