تروندزعفران محصولات نوآورانه خود را به رخ جهانیان کشید+ عکس

نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهرکلن آلمان از ۱۷ الی ۲۱ مهرماه امسال در حال برگزاری است و تروند زعفران نشان داد که بجای خام فروشی می شود فراوردهای حاصل از زعفران و زرشک را نیز صادر کرد .

به گزارش ” پیام خاوران “  نمایشگاه آنوگای کلن آلمان (koelnmesse) یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان به شمار می آید.

این نمایشگاه خاص از ده نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده است که بر روندهای آینده متمرکز است.

بیش از ۱۵۰ کشور دنیا حضور دارند و امسال از ایران ۲۰ شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر، خرما و … در این نمایشگاه حضور دارند.

تروند زعفران قاینات اکسترکت زعفران را در نمایشگاه آنوگای ۲۰۱۹ معرفی کرد و پس از دو سال تحقیق و بررسی تکمیلی، در نمایشگاه امسال آن را در سطح کیفیِ استفاده در صنایع و مصارف خانگی ارائه کرد.

این محصول که یک فرآورده ی جدید از زعفران است و مصرف زعفران را آسان نموده، هم راستا با شعار نمایشگاه است و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و خریداران سابق آن نیز برای آشنایی بیشتر با شرکت و توانایی های گروه تولیدی کشاورزی تروند زعفران قاینات از کشورهای زیادی برای بازدید غرفه آمدند.

این نمایشگاه جایگاه مناسبی برای پرزنت محصولات جدید است و دستاوردهای زیادی به همراه دارد. بخش زیادی از نوآوری های متعدد گروه تولیدی کشاورزی تروند زعفران قاینات بدلیل حضور مستمر در اینگونه نمایشگاه هاست که کمک می کند این شرکت همیشه به روز و همراه با آخرین دستاوردهای صنایع غذایی دنیا باشد.

 

بیشتر بخوانید:

محسن احتشام بنیانگذار تروند زعفران قاین کارآفرین برتر ملی شد+ تصاویر

سخت‌گیری بیش از حد به روند صادرات ضربه می‌زند

 

انتهای پیام

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بی‌تفاوتی جامعه جهانی در برابر جنایت آل‌سعو‌د در یمن

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها