اینترنت پرسرعت در روستای آسو شهرستان بیرجند راه اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: به منظور ایجاد توازن ارتباطی بین روستا‌ها و شهر‌ها و برخورداری روستاییان به ویژه دانش آموزان از اینترنت پرسرعت، تجهیزات دیتای خانگی(ADSL) روستای آسو از توابع شهرستان بیرجند نصب و راه اندازی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن آذری نصرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی اینترنت پرسرعت در روستای آسو هدیه مخابرات منطقه خراسان جنوبی به اهالی این روستا است که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید انجام شد.

وی گفت: راه اندازی اینترنت پرسرعت می تواند مشکلات دانش آموزان روستا، جهت دسترسی به شبکه شاد را برطرف کند تا این عزیزان از نعمت آموزش درفضای مجازی در شرایط بحران(شیوع کرونا) ، محروم نمانند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی دیتا در روستای آسو، ساکنین این روستا می توانند با شماره گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) بهره مند شوند.

آذری خاطر نشان کرد: به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در خصوص استفاده بهینه از سرویس ها و سهولت دسترسی روستاییان از خدمات نوین ارتباطی خدمتگزاران آنها در مخابرات منطقه خراسان جنوبی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: روستای آسو ۱۸۴ خانوار و ۵۳۸ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره برداری از 73 طرح در خراسان جنوبی ارمغان دهمین روز از دهه فجر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها