اجرای خط انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان‌های غرب خراسان جنوبی در مرحله عملیاتی 

تضمین زندگی در استان تشنه خراسان جنوبی رقم خوردو پس از ماه‌ها پیگیری و جلسات متعدد؛ اجرای خط انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی را به مرحله عملیاتی نزدیک کرد.

به گزارش ” پیام خاوران “  نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی که با مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن ایران به حوزه انتخابیه سفر کرده است؛ در جلسه تشریح خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان‌های سرایان و فردوس شرکت کرد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی همچنین به همراه اسدی مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن ایران از مسیر پیش بینی شده خط دوم انتقال آب خلیج فارس به استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به استفاده عادلانه همه شهرستان‌های استان از خط انتقال آب خلیج فارس تاکید کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و مدیران خط انتقال آب حدود ۱۵٠ کیلومتر در اعماق کویر سه قلعه و محله‌های عشایری در شهرستان سرایان را پیموده بودند؛ پس از حدود ۳ ساعت پیماش مسیرهای فرعی و خاکی وارد حوزه استحفاظی شهرستان طبس شدند تا نسبت به بررسی میدانی مسیر خط لوله آب خلیج فارس به غرب استان؛ تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

سروری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی و ائمه جمعه؛ فرمانداران؛ اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های فردوس و سرایان و حضور داشتند؛ اعلام شد که عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج‌ فارس به فلات مرکزی ایران از اوایل آذرماه ۱۴٠٠ آغاز خواهد شد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها