مالکان خودرو تغییر آدرس خود را در ۴۸ ساعت اعلام کنند

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مالکان خودرو باید تغییر آدرس محل سکونت و تغییر شماره تلفن همراه خود را در ۴۸ ساعت به پلیس اعلام کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ عین الله جهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مالکان خودروها براساس قوانین موظف هستند حتما تغییر آدرس منزل مسکونی خود را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، مراکز شماره گذاری و ادارات راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان ها اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اعلام نکردن آدرس جدید برای مالکان خودرو عواقبی در پی دارد، گفت: افراد برای اعلام آدرس جدید باید مدارک احراز هویت و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند تا در سامانه راهور ثبت شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه برای مالکان خودرو مشکلی پیش بیاید، به عنوان مثال تصادف کرده و از صحنه تصادف متواری شود، در صورتی که این فرد شناسایی و به آدرس وی مراجعه شده و متوجه شویم آدرس این فرد تغییر کرده اما در این زمینه اطلاعی نداده، در تصمیم گیری مراجع قضایی بسیار تاثیرگذار بوده و عواقب خوبی برای فرد نخواهد داشت.

جهانی گفت: عدم اطلاع آدرس جدید در صورت ارتکاب جرم، نشان دهنده عدم همراهی مالک خودرو در اجرای قانون است و از سوی دیگر هر گونه مکاتبات و پیامک های مرتبط به قوانین راهنمایی و رانندگی به وی ارسال نخواهد شد، براین اساس توصیه می شود هموطنان حتما آدرس جدید منزل و شماره تلفن همراه خود را در سامانه های راهور بروزرسانی کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رونق صنعت گلاب‌گیری با جلوگیری از خام فروشی گل محمدی در سرایان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها