امنیت و آرامش پایدار کشور مرهون وحدت ملت ایران اسلامی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در پیامی به مناسبت هفته وحدت گفت: امنیت و آرامش پایدار کشور مرهون وحدت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرداز غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

در متن پیام سردار تناکی آمده است: ماه ربیع الاول به حقیقت فصلی برای عمل به سیره پیامبر مکرم اسلام و فرصتی وحدت‌بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین اسلام به‌عنوان دینی مبتنی بر رحمت، مهربانی، تعقل و منطق است.

وی افزود: بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت و این وحدت مجال تفرقه افکنی از بیگانگان را گرفته است و همچنین امنیت وآرامش پایدار کشور مرهون نتایج ارزشمند وحدت ملت ایران اسلامی است.

امروز اهل سنت و تشیع با اتحاد و همبستگی، مستحکم و منسجم‌تر از همیشه توطئه‌های دشمنان را با تمسک به قرآن کریم خنثی ساخته اند.

الحمدالله در استان خراسان جنوبی نیز وحدت و اتحاد خوبی میان برادران تشیع و تسنن وجود دارد و با بصیرت و هوشیاری اجازه سوء استفاده و غلطی را به دشمنان نداده و نخواهند داد.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات بمب گذاری های اخیر افغانستان ، فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم‌المرسلین، رحمة للعالمین، فخر عالم و آدم حضرت محمد مصطفی (ص)و هفته وحدت رابه مردم فهمیم و ولایت مدار استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی ارزیابی می شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها