استاندار خراسان جنوبی با وزیر بهداشت دیدار کرد

استاندار خراسان جنوبی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد و به تشریح شرایط استان پرداخت.

به گزارش “پیام خاوران“، در این دیدار که در محل وزارتخانه صورت گرفت، حمید ملانوری به تشریح شرایط استان پرداخت.

به گفته وی؛ قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی و در همجواری با ۶ استان، افزایش میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان و تعدد سوانح را به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی از همسایگی خراسان جنوبی با کشور افغانستان نیز گفت و بر تأثیر این مرز مشترک بر آمد و شد خودروهای ترانزیتی و نقشی که در بروز حوادث جاده ای دارند، تأکید کرد.

ملانوری به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و تصریح نمود: با عنایت به همراهی مردم، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان جنوبی به نسبت دیگر استان ها شرایط مطلوب تری دارد.

وی با اشاره به احتمال شیوع ویروس در پیک پنجم از مرزهای شرقی، متذکر شد: با اتخاذ تدابیر لازم و کنترل کامل مرز، خوشبختانه پیک پنجم را با کمترین تبعات پشت سر گذاشتیم.

استاندار خراسان جنوبی ضمن دعوت از عین اللهی وزیر بهداشت برای حضور در استان خراسان جنوبی و رصد شرایط به صورت میدانی، از این وزارتخانه به جهت همراهی با رفع نیازهای استان تقدیر کرد.

ملانوری در ادامه از کاستی ها گفت و با تأکید بر کمبود پزشک متخصص به ویژه در شهرستان های کمتر برخوردار استان، جبران این نقیصه را از اولویت های حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی برشمرد.

وی تأمین تجهیزات پزشکی به ویژه در شهرستان ها را نیز خواستار شد و بر لزوم توجه وزارت بهداشت در تکمیل پروژه های نیمه تمام این حوزه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید   فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی: سربازی آغاز یک تحول بزرگ برای یک انسان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه تأمین نیازهای استان و سفر به خراسان جنوبی، قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها