چهارشنبه‌های امام رضایی؛ دل‌هایی که زائر شمس الشموس است

باز چهارشنبه شد و دلم زائر شد، زائر شهر امام خوبی‌ها، شهر مشهد الرضا، ضامن آهو شد.

به گزارش “پیام خاوران”، هوای چشمانم بارانی است نگفتم اما راز دلم را که می‌دانی؛ آری امروز چهارشنبه است و دلم زائر حرم و بارگاهت شده است سخت است  زائر باشی و  دستت به ضریح و پنجره فولاد نرسد اما همین که دلم زائر کوی رضا(ع) است آرامم می‌کند.

دلی که زائر باشد دوری و نزدیکی برایش مفهومی ندارد هر چند دستمم به ضریحت نمی‌رسد اما دلم را راهی صحن و سرایت کرده‌ام تا خودش واسطه شود که بپذیریم، می‌دانم که زائر شدن هم لیاقت می‌خواهد و من چقدر خوشبختم که هر چهارشنبه دلم زائر کوی توست آقاجان.

همین که دلم زائرت باشد و هرچهارشنبه هوایش بارانی شود و در انتظار نگاه تو باشد هم برایم کافی است.

اگر تو شمس الشموسی تعجبی هم نیست چرا که خورشید هر روز خیره به گنبدت نشسته است و آفتاب بر صحن و سرای حرمت عطر افشانی می‌کند و چقدر لذت دارد که بنده سراپا گناهت را زائر این همه زیبایی می‌کنی تا نور امید از صحن و سرایت بر دلش بتابد.

آقاجان می‌دانم که می‌دانی دل‌های زیادی امروز از نزدیکترین نقطه تا دورترین نقطه جهان از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال دلشان را زائر حرمت کرده‌اند تا نیم نگاهی به آن‌ها داشته باشی.

آقاجان نگاهت را از نگاهی که به سمت گنبد نورانی و سرتاپا طلایت انداخته‌اند برندار بگذار به همین چهارشنبه‌های عاشقی دلخوش باشد بگذار چهارشنبه به چهارشنبه دلهایمان زائرت باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عرضه اوراق سپرده سرمایه گذاری با سود ۲۳ درصد در شعب بانک کشاورزی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها