سرکرده باند قاچاق موادمخدر در شرق کشور دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرکرده باند قاچاق مواد مخدر در شرق کشور دستگیر و از اعضای این باند ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ حسن شجاعی نسب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در راستای دومين مرحله از طرح ارتقاء امنيت اجتماعی اخباری دریافت کردند که سرکرده یکی از باندهای قاچاق موادمخدر در شرق کشور قصد دارد با ۲ دستگاه خودروی تیزرو محموله ای از مواد مخدر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند که موضوع پیگیری شد.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر، سرکرده و اعضای این باند که با ۲ خودروی پژو در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند بودند، شناسایی و به آنان دستور ایست داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: اعضای باند قاچاق مواد مخدر با مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خودروها افزودند و متواری شدند که مأموران پلیس پس از چند مرتبه اخطار به آنان با استفاده از قانون به کارگیری سلاح ۲ سواری پژو را مورد هدف قرار دادند و خودروها را متوقف کردند.

شجاعی نسب تصریح کرد: پس از توقف خودروها سرکرده باند قاچاق مواد مخدر و ۲ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و در بازرسی از خودروها ۱۵۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی تمام تحرکات اعضای باندهای قاچاق مواد مخدر را رصد می کند و اجازه جولان و ناامنی به افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۶۰ میلیارد تومان در واحد‌های تولیدی احیا شده خراسان جنوبی سرمایه گذاری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها