رئیس سازمان تعاون روستایی کشور:”تروند زعفران” می تواند زنجیره ارزش زعفران و زرشک را تکمیل کند+ عکس

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: هدف ما در دوره مدیریتی جدید این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی راتکمیل کنیم و ورود شرکت دانش بنیان قدرتمندی، همچون تروند زعفران می توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک تکمیل کند

به گزارش “ پیام خاوران ” اسماعیل قادری‌فر شامگاه امروز به همراه عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، اسحقاقی نماینده قاینات  و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس ومعاونان سازمان جهاد کشاورزی استان و کریمی  فرماندار شهرستان قاینات از شرکت دانش بنیان تروند زعفران قاین بازدید کردند.

 رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: دراین راستا از شرکت دانش بنیان تروند زعفران به عنوان یک شرکت خوب و ارزشمنددرحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری ازخام فروشی را دردستور کار دارد حمایت می کنیم

 وی با بیان اینکه روح نخبگی و جریان نوآوری و رویکرد کارآفرینی در حوزه کار و تلاش و زنجیره ارزش در تروند زعفران  بسیار شفاف و واضح دیده می شود تصرح کرد: قطعا این روحیه فزاینده و علمی  در کالای اساسی و کلیدی در یک محصول رقابتی و ارزشمند برای کشور منجر به ارزش افزوده برای  کل کشور می شود.

 قادری فر با بیان اینکه با ورود شرکت دانش بنیان قدرتمندی،همچون تروندزعفران می توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک را تکمیل کرد گفت: استراتژی تروند برای کسب ارزش افزوده بیشتر در بازار های صادراتی استراتژی درستی است.

  معاون وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: اگر این حلقه و ارتباط بین تروندزعفران و تعاونی روستایی ایجاد شودمنجر به توسعه و ایجاد اشتغال،رفع مشکلات کشاورزی و افزایش ارزش افزوده و حمایت مستقیم از کشاورزی می شود.

 قادری فر بیان کرد: سازمان تعاون روستایی یک سازمان تنظیم گر هوشمند محصولات کشاورزی با زنجیره ارزش و قطعاء خدمتگزار کشاورز است و تعاون روستایی خود را حامی و پشتیبان تولیدکننده می داند .

 وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف گروه بزرگ تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاین خاطرنشان کرد: هدف ما در دوره مدیریتی جدید در تعاون روستایی این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی راتکمیل کنیم و دراین راستا از شرکت دانش بنیان تروند زعفران بعنوان یک شرکت خوب  و ارزشمند درحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری از خام فروشی می کنند حمایت می کنیم

بیشتر بخوانید   همفکری برای مرهم گذاشتن بر زخم‌های تولید و صادرات

 مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره گروه تولیدی و کشاورزی شرکت تروندزعفران قاین تکمیل زنجیره ارزش کسب و کار ازکشاورز تا مصرف کننده ، اعتلا و حمایت از رونق تولیدات داخلی، توسعه و رونق کسب و کار کشاورزی در استان از جمله اهداف کلان این مجموعه برشمرد.

  محسن احتشام افزایش انگیزه کشاورزان زرشک کارو زعفرانکارمنطقه، توسعه ملی و توسعه منطقه ای ،حذف خام فروشی در محصولات ،کسب ارزش افزوده ، توسعه منطقه ای و توسعه ملی وایجاد اشتغال پایدار را از دیگر اهداف کلان تروند زعفران عنوان کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها