رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش با آیت الله عبادی دیدار کرد

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با آیت‌الله عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام روشندل در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور آیت‌الله عبادی در ارتش در سالیان گذشته اظهار داشت: در چند سالی که از حضور ایشان در مراکز آموزشی تهران در ارتش بهره‌مند بودیم تاکنون یاد شما جاری است چرا که حضور، اخلاق و منش شما سرزبان روحانیت است و در آن چند سال مختصر با شما در ارتباط بودم.

وی با بیان اینکه ماموریت نیروی پدافند هوایی ارتش در اقصی نقاط کشور از ارتفاعات سر به فلک کشیده تا جایی که دیگر آسفالتی نیست آغاز می‌شود گفت: سامانه‌های پدافندی و وجود کارکنان وظیفه مسئولیت سنگین روحانیت را در عقیدتی سیاسی دو چندان می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وجود روحانیت در سایت‌های دور دست توانسته در امور فرهنگی موثر باشد تا حدی که در رزمایش اخیر که در سمنان و چابهار برگزار شده بود سامانه‌های مورد آزمایش جواب داده بود و سامانه‌هایی که حتی در نقاط  پست بودند توانستند ماموریت خود را انجام دهند و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی پدافند هوایی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۹ نفر روحانیت در کنار پدافند هوایی ارتش مشغول خدمت هستند گفت: در کنار نهاد حفاظت اطلاعات فرماندهی مقتدر این نیرو توانستند با نگاه و پشتیبانی رهبری به وظیفه خود در این نهاد عمل کنند.

روشندل گفت: پراکندگی این نیرو در کشور کارهای فرهنگی را هم سخت کرده اما روحانیت با  هجرت‌هایی که انجام می‌دهند و وجود سایت‌های متعدد شامل سایت ولایت، سایت فاشا و سایت طبس در خراسان جنوبی روحانیت عقیدتی سیاسی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید   اعزام ‌زائران خراسان جنوبی به عتبات عالیات از ‌۲۳ آبان‌ ماه آغاز می‌شود

خدمات پدافند هوایی مایه افتخار است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تعبیری کلمه طیبه است در شرایط امروز جهان جایگاه ویژهای دارد.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی بیان کرد: خدمات شما در ارتش مایه افتخار است و جزو خدماتی است که باز هم رو به رشد است و  آنچه هم که جایگاه ارتش و همه نیروهای مسلح ایران را در جهان ویژه ساخته است جهت است جهتی که بر اساس ایمانی که دارند در پای عقیده خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: بحث شخص، گروه و حزب نیست و سلسله مراتب باید باشد که در هر امری کارآمد هر نیرویی در هر سازمانی در گرو سلسله مراتب است اما باطن آن است که از سرباز صفر تا سپهبد و امیران ارتش و باقی نیروهای مسلح پای عقیده خود هستند و این شکست ناپذیر است.

عبادی گفت: در این سرمایه عظیم معنوی وجود مبارک علمایی که افتخار یافتند در خدمت نیروهای مسلح قرار گرفتند را نمی‌شود فراموش کرد و این دو توامان شرایطی رقم زدند که دشمن هم اعتراف دارد و می‌بینید که در دنیا و منطقه چه خبر است و بر سر ملت‌ها چه می‌آورند و با جان، مال و ناموس مردم چه می‌کنند اما ایران انقلابی تحت نیروهای ایمانی مصونیت دارد.

وی بیان داشت: وجود نیروهای مسلح و علمای دین که بزرگترین خدمت را برای جامعه می‌کنند جای افتخار است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها