کارگاه آموزش بازیگری با تدریس داریوش ارجمند در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزش بازیگری با تدریس استاد داریوش ارجمند، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران، خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید علی زمزم با بیان این خبر اظهار داشت: کارگاه آموزش بازیگری (تئوری و عملی) با تدریس استاد داریوش ارجمند و با الگوی متداکتینگ، در سالن گلبانگ بیرجند برگزار شد.

وی با بیان این که جلسه اول آموزش به مدت ۳ ساعت روز گذشته با حضور ۷۰ هنرجو برگزار شد اضافه کرد: سه شنبه ۲ آذرماه نیز هنرجویان از ساعت ۳ الی ۶ بعدازظهر، از ادامه آموزش متدهای اجرایی بهره مند خواهند شد.

به گفته وی، استاد داریوش ارجمند در این کارگاه به آموزش روش های خودشناسی، اتودهای فردی بازیگری و معرفی کامل چندین کتاب تئوری بازیگری پرداخته است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: بعد از اتمام کارگاه، مراسم تجلیل از این هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و جمعی از ورزشکاران، ساعت ۱۹ در محل سینما فردوسی بیرجند برگزار خواهد شد.

گفتنی است کارگاه آموزش بازیگری توسط آموزشگاه آزاد سینمایی وابسته به موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرماندار نهبندان: تحقق اشتغال واقعی نیازمند افزایش نظارت بر طرح ها در پرداخت تسهیلات است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها