” طاق بیست” در نمایشگاه صنعت ساختمان بیرجند 

رئیس هیأت مدیره شرکت طاق بیست خراسان جنوبی از حضور غرفه شرکت طاق بیست در نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند خبر داد.

سجاد صباغ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری “ پیام خاوران”  اظهار داشت: شرکت طاق بیست شرکت سازه های فلزی با تولید انواع سازه های فولادی اعم از سازه های صنعتی، ساختمانی و غیره به صورت عام است.

وی افزود: به طور کلی این شرکت اسکلت و زیرساخت های اصلی پروژه های صنعتی و ساختمانی را عرضه می کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت طاق بیست خراسان جنوبی به نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند اشاره کرد و افزود: شرکت طاق بیست در نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان که در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار می شود حضور خواهد داشت.

صباغ تصریح کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه این است که نمایشگاه ها موقعیت بسیار خوبی برای معرفی پروژه ها و اقدامات جدیدی که انجام شده است و همچنین بازخورد مشتریان در نمایشگاه باعث شده قالب کار های گذشته را مرور کنیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت طاق بیست خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه ها بین مشتریان و کارفرمایان حوزه صنعت و ساختمان گفتمان سازی ایجاد می‌کنند تا ما بتوانیم از ایده و توصیه های مشتریان برای اصلاح کارها بهره ببریم.

صباغ یادآور شد: شرکت طاق بیست در این نمایشگاه یک رزومه کامل از پروژه‌هایی که تاکنون انجام داده و پروژه هایی که در حال انجام است را عرضه می کند و این پروژه‌ها در قالب تصاویر و بروشور هایی که شامل اقدامات انجام شده است به نمایش گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی؛ بهشت سرمایه گذاری شرق ایران در نمایشگاه صنعت ساختمان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها