منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی؛ بهشت سرمایه گذاری شرق ایران در نمایشگاه صنعت ساختمان

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی؛ بهشت سرمایه گذاری شرق ایران و هلدینگ بزرگ تاپ سر در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان درمحل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان خراسان جنوبی-بیرجند حضور فعال دارند.

به گزارش ” پیام خاوران ”  استاندار خراسان جنوبی ودیگرمقامات استانی با حضور در  این نمایشگاه در غرفه منطقه ویژه اقتصادی حضور یافته و با آخرین اقدمات صورت گرفته در راستای سرمایه گذاری ، ایجاد اشتغال  آشنا شدند.

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی بعنوان یکی از بزرگترین مراکز مهم در حال توسعه شرق ایران و موتور محرک توسعه اقتصادی استان خراسان جنوبی به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و موقعیت جغرافیایی، وسعت کافی و استعدادهای منحصر بفرد و قرار گرفتن در حلقه طلایی کریدور بین المللی ترانزیت شمال شرق – جنوب شرق، دسترسی به بازارهای بزرگ افغانستان و کشورهای آسیای میانه و ظرفیت های تجاری و اقتصادی فراوان، جایگاه ممتازی را برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی دارا می باشد.

این منطقه با اخذ مصوبات هئیت دولت و مجلس شورای اسلامی ، در دو سایت مرکزی (به مساحت ۷۳۰ هکتار) و مرزی (به مساحت ۱۰۰ هکتار) با کاربری عام (صنعتی ، تجاری ،خدماتی ) به عنوان تنها منطقه ویژه اقتصادی کشور که دارای یک قطعه منفصله در نقطه صفر مرزی مستقر در مرز رسمی ماهیرود (میل ۷۸) می باشد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بازدید رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از کارخانه آذین چرم خاوران+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها