خواسته‌های درمانی سربیشه و نهبندان پیش روی معاون وزیر

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس، خواسته های درمانی حوزه انتخابیه اش را با معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در میان گذاشت و معاون درمان وزارت بهداشت نیز قول تامین و پیگیری این خواسته ها را داد.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مورد مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اظهار داشت: در این دیدار در زمینه تامین پزشکان متخصص مورد نیاز، تکمیل زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تامین تجهیزات اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تبادل نظر شد که ایشان قول تامین این نیازها را داد.

وی پیگیری همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برای ارتقاء بیمارستان سربیشه را از دیگر موارد این نشست کاری اعلام کرد و افزود: تکمیل پانسیون پزشکان متخصص سربیشه و دیگر خواسته‌های مربوط به حوزه بهداشت و درمان حوزه های انتخابیه نیز با معاون وزیر در میان گذاشته شد.

به گفته نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم برای تحقق خواسته های بهداشتی و درمانی نهبندان و سربیشه قول پیگیری و تامین داد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمات دستگاه ها به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها