۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی تمدید شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تمدید ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل در استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده در جمعع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل تمدید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٫۶ درصد افزایش داشته است.

جلال زاده افزود: ۹۹ کارت هوشمند ناوگان باری و ۳۰۵ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا از ابتدای سال در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR  نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت‌های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای این کارت هوشمند است.

جلال زاده با اشاره به فعالیت ۹ هزار و ۶۰۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را منعکس کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خشکسالی بلای جان حیات وحش خراسان جنوبی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها