روند اجرای طرح توسعه کویرتایر باید شتاب بگیرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: به جهت اهمیت موضوع، روند اجرای طرح توسعه کویرتایر باید شتاب بگیرد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت با بیان این مطلب در دیدار مدیرعامل شرکت کویر تایر خاطرنشان کرد: با عنایت به این که طرح توسعه کویر تایر می تواند اشتغالزایی قابل توجهی به همراه داشته باشد، باید شرایط برای شتاب بخشیدن به روند اجرای آن شتاب بگیرد.

وی به جایگاه کویرتایر در توسعه استان اشاره کرد و آمادگی خود برای همراهی با تحقق برنامه های توسعه ای این مجموعه را اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی، تحقق شعار سال را از برنامه های اولویت دار استان برشمرد و گفت: دستگاه های متولی باید رفع موانع از مسیر تولید و پشتیبانی از واحدهای تولیدی را در رأس برنامه های خود قرار دهند.

قناعت ضمن گفتگوی تلفنی با مدیران عامل برخی بانک ها، دستورات لازم درخصوص تخصیص تسهیلات ویژه برای شتاب بخشی به روند اجرای طرح جدید کارخانه کویرتایر را صادر کرد.

وی بر تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان از محل منابع بانک تجارت به این واحد تولیدی نیز تأکید کرد.

مدیرعامل کویرتایر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش جامعی از روند فعالیت این واحد تولیدی و جایگاهی که در مقایسه با همتایان خود در کلان کشور دارد، از طرح جدید این مجموعه گفت.

زینلی خاطرنشان کرد: طرح جدید کارخانه و ایجاد خط تولید تایرهای معدنی، ماشین آلات ساختمانی، اتوبوس و کامیون ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تأکید بر این که این طرح ۵۰ درصد به ظرفیت موجود اضافه می کند، ادامه داد: با اجرای این طرح ۳۰ هزار تن ظرفیت موجود تا سال آینده به ۴۵ هزار تن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید   دو کشته در واژگونی لودر در قهستان درمیان+ عکس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها