بیش از۶هزار واحدمسکونی طرح اقدام ملی درخراسان جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از ساخت ۶ هزار و ۴۱۴ واحد مسکونی استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

قاسم تنها در گفت‌وگو با خبرنگار” پیام خاوران “ از شناسایی و اختصاص ۳ هزار و ۳۹۴ قطعه زمین برای ساخت ۶ هزار و ۴۱۴ واحد مسکونی استان خبر داد.

وی اظهار داشت: شناسایی و تحویل تعداد ۳ هزار و ۶۶ قطعه زمین برای ساخت ۵ هزار و ۸۹۸ واحد مسکونی طرح اقدام ملی از اداره کل راه و شهرسازی نیز از دیگر اقدامات است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی از شناسایی و اختصاص تعداد ۳۱۴ قطعه زمین جهت ساخت ۳۲۹ واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای شوسف، درح، دیهوک، اسفدن، طبس مسینا و قاین نیز خبر داد و گفت: پروژه ۱۸۷ واحدی بیرجند در شهرهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت استان نیز از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به ثبت نام ۶ هزار و ۹۹۷ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان ادامه داد: از این تعداد حائز شرایط اولیه ۲ هزار و ۹۷۳ نفر،احراز هویت و تایید اولیه و تایید نهایی ۲ هزار و ۹۳۶ نفر، افتتاح حساب ۲ هزار و ۹۳۵ نفر و واریز وجه ۲ هزار و ۸۹۹ نفر در مجموع با حدود مبلغ ۱۴۷ میلیارد تومان بوده است.

تنها قرعه کشی انجام شده را برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر دانیت و افزود: اختصاص به پروژه در سامانه نیز برای ۲ هزار و ۹۰۰ نفر، انعقاد قرارداد تسهیلات ۶۳۸ واحد، پروانه ساختمانی اخذ شده یک هزار و ۸۴۸ واحد، شروع عملیات اجرایی یک هزار و ۸۴۸ واحد، اجرای فونداسیون ۱۰۳۴ واحد، اجرای اسکلت ۴۱۵ واحد،اجرای سقف ۲۱۱ واحد،اجرای سفتکاری ۷۸ واحد انجام شده است.

بیشتر بخوانید   آیین بهره‌برداری ازواحدهای مسکن اقشار کم درآمددرخراسان جنوبی برگزارشد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: در مجموع تعداد ۳۳۱ واحد پروژه‌های بنیاد ساز طرح اقدام ملی سطح استان با پیش بینی اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه ۵۶ واحدی بنیادساز طبس با پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد، پروژه ۸۸ واحدی بنیاد ساز فردوس با پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصد در حال اجرا و پروژه ۱۸۷ واحدی بنیاد ساز بیرجند با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها